Pripravil som sériu unikátnych interkatívnych kvízov v trnavskom PRENGO craft bistro

V jarnom období som v rámci svojej hlavnej pracovnej činnosti pripravil sériu interaktívnych kvízov v trnavskom PRENGO craft bistro, ktorých cieľom je zabaviť svojich zákazníkov a ponúknuť im jedinečnú kultúru súťaženia pri pive. 3 kolá kvízu už prebehli postupne v marci, apríli a máji a posledné preddovolenkové kolo sa uskutoční koncom júna. Séria kvízov sa obnoví následne v septembri a uskutoční sa 4x do konca roka 2022. Nakoľko som zároveň zakladateľom a správcom portálu Živé Pivo, prvé marcové kolo kvízu bolo tematicky zamerané na pivo.

jan staskovic kviz majster prengojpg

Za každým pripravujem unikátnu sériu 15 otázok v 4 kolách. Nakoľko sú to jediné kvízy, ktoré organizujem a prezentujem, žiadne z týchto otázok súťažiaci nemôžu zažiť v inom pivnom podniku, či v Trnave alebo inom meste. Na kvíze sa môže zúčastniť maximálne 10 tímov, v ktorých býva od 2 do 6 hráčov, z toho jeden - kapitán mužstva - ovláda mobil, cez ktorý je na súťaž pripojený. Automatické reporty súťažných kôl poskytujú rýchle a automatické vyhodnotenie súťaže, ktoré navyše vďaka šikovnej kvízovej aplikácii súťažiaci vidia aj počas každého kola. Súťažný tím vyhráva vďaka súčtu bodov zo všetkých 4 kôl. 

Som veľmi rád, že z týchto kvízov mávam veľmi príjemnú spätnú väzbu, nielen za formu, technické prevedenie ale aj výber otázok a tém.

pivny kviz prengo trnavajpg
Na fotografii vidieť prezentáciu a ochutnávku pivných džemov Beermalade počas májového pivného kvízu.

V rámci tohto podniku sa starám o komplexné marketingové aktivity, od správy sociálnych sietí (Prengo Facebook a Prengo Instagram), Google business profilu, PPC reklamy až po správu e-shopu a prípravu online a offline marketingových materiálov. Z hľadiska sortimentu som spoluzodpovedný za jeho výber a objednávanie. Okrem základnej pivnej zostavy od pivovaru Bakalář vyberám ponuku remeselných čapovaných a plechovkových či fľaškových pív v rámci minipivotéky.